Fabryczna genetyka tej konkretnej rodziny H-D, jak również fabrycznie nadane uwarunkowania, sprawiły- iż to właśnie ten model zyskał sympatię motocyklistów na całym świecie. Jego świetnie wyważona rama, jak również żwawa jednostka napędowa- zaskarbiły mu uznanie w wielu klubach motocyklowych.
Mimo stwierdzonych i niezaprzeczalnych walorów tego motocykla- postanowiliśmy nadać mu nieco więcej charakteru, dodatkowo podnosząc jego wartość, w oczach naszego poczucia estetyki. Przednie 19" koło zastapiliśmy większym- 21" odpowiednikiem. Za sprawą użytych półek z kątem- przedni widelec powędrował do przodu, co znacznie wydłużyło linię motocykla. Tylne, krótkie amortyzatory obniżyły bryłę- co również uatrakcyjniło wygląd całej sylwetki. Przyczerniony przód oraz średniej wysokości, ręcznie wykonana kierownica- subtelnie podkreśliły chopperowy sznyt prezentowanej Dynki. Wieńczoncy dzieło wydech 2w1 Bassani i takie designerskie podzespoły jak filtr powietrza RSD, delikatny spoiler, siodło Biltwell, czy klimatowy grill na lampę- podkreśliły nietuzinkowy look.
Ostatecznie gustowne, wysokiej klasy malowanie- ukoronowało ten wdzięczny projekt.