OUTLAW pochodzi od banicji, czyli wykluczenia kogoś z jakiegoś środowiska. W tym przypadku, biorąc pod uwagę, że w zdecydowanej wiekszości zajmujemy się amerykańskim Harley'ami- nazwa ta jest bardziej, niż uzasadniona.
XJR1300 to kultowy model japońskiego producenta. Potężny 4-cylindrowy silnik, stalowa rama i spooory gabaryt...
Ten utrzymany w duchu lat 70-tych klasyczny Power Naked Bike, aż prowokował do ulepszeń... Na pierwszu rzut poszedł ogromy fabryczny ogon, który ustapił miejsca- ręcznie wykonanemu, mniejszemu odpowiednikowi. Dziełem ludzkich rąk są również boczne panele chłodnicy, owiewka lampy, siodło, mocowanie tablicy rejestracyjnej, czy kolektor układu wydechowego (końcówka Laser). Reflektor jest teraz sporo mniejszy, niż oryginał. Nie ma też ogromnych zegarów (obecnie cyfrowy Motogadget), dużych kieruków, czy brzydkiego przedniego błotnika. Przód pochodzi od Yamahy R6, tarcze od Galfera, a osprzęt ręczny od Beringera. Zmieniona została także kierownica wraz z riserami i manetkami oraz całe sety nożne firmy ABM. Wisienką na torcie są oczywiście szprychowane alufelgi KINEO, przeźroczyste pokrywy silnika i gustowne malowanie aerografem. Szlachetny Neo-Retro-Naked by NHM.