FXDRa już w oryginale kipi sportem. Widelec up-side-down, kierownica clip-on, podwójne tarcze z przodu, czy aluminiowy wahacz- w samej serii dostajemy w pezencie. Ten zdecydowanie najbardziej agresywny Softail, choć już fabrycznie naszpikowany czystym dobrem- ma jednak dyskusyjną urodę... I dobrze! Tym bardziej daje nam to pole do popisu. Jako, iż silnik M8 o pojemności 114" (1.868ccm) ubrany jest dokładnie w tą samą ramę co Breakout, czy nowy Fat Boy- to zdecydowanie klimat, który czujemy.
Na pierwszy ogień poszło zawieszenie. Tylne to w pełni regulowany pneumatyczny amortyzator z Thunderbike. Z tej samej firmy pochodzi również tylny błotnik wraz z zintegrowanym oświetleniem LED oraz dużo niższa kierownica z klamkami od Rick'sa. Przednie zawieszenie zostało anologicznie skrócone, utwardzone i ubrane w czarne szklanki. Przedni botnik to zaadoptowany i na nowo skrojony fant z R1. Resztę body dopełnia spoiler od Cult Werk'a i czyste boczne osłony elektryki i ako. Opony o rozmiarze 260/40/18" tył i 130/60/19" przód pochodzą od Metzelera. Aby ten prawie 2L potwór nie tylko doskonale jeździł, ale i hamował- zafundowaliśmy mu bagatela- aż 15" tarcze od Arlena Ness'a. Silnik oddycha dzięki stożkowemu filtrowi Screamin Eagle, a jego wizualną stronę dopełnia futurystyczna kapa sprzęgła z serii Dominion oraz czarno czerwone malowanie silnika. Jeśli do tego wszystkiego dodamy rasowo brzmiacy układ wydechowy od S&Sa, szczegółowe wykończenie wszystkich detali oraz odważne malowanie- otrzymamy nowoczesny, ekskluzywny i baaardzo rasowy motocykl sportowy- jednym słowem "DYNAMIC".