Najnowsze wcielenie Breakouta z silnikiem M8 różni się od swojego poprzednika nie tylko jednostką napędową, ramą, układem chłodzenia czy ilością świec... To zgoła inny, dla jednych lepszy, dla inych nie- motocykl. Rożnice, choć istotne- nie pozbawiły jednak tego najnowszej generacji wcielenia- jednej wspólnej cechy- potencjału!
Jak pokazuje prezentowany egzemplarz- w niektórych przypadkach nie trzeba uciekać się do skrajnie radykalnych modyfikacji, aby uzyskać gustowny , pełen charakteru Custombike.
Używajac wysokiej jakości podzespołów- jak choćby pneumatycznego zawieszenie Thunderbike, regulowanego układu wydechowego Dr.Jekill & Mr.Hyde, czy oświetlenia Highsider stworzyliśmy rasową i czystą w formie maszynę. Przedni błotnik został wymieniony na znacznie krótszy i niższy, silnik i koła, podobnie jak wszystkie elementy chromowane- zyskały ciemną szatę. Przednie zawieszenie również zostało bozbawione srebrnego blasku, za sprawą czarnych szklanek i osłon przeciwkurzowych. Reflektor przedni otrzymał wnoszącą sportowy akcent- małą owiewkę, a mało urodziwą chłodnicę przykrył spoiler Kuryakyn. Zastosowanie niższych riserów Kodlin pozwoliło posadzić kierownicę, która w połączeniu z manetkami Arlen Ness i designerskimi lusterkami- prezentuje się znacznie lepiej. Przepiękna pokrywa rozrządu RSD, w komplecie z okazałym filtrem powietrza i deklem sprzęgła- nie krzyczą, a jedynie subtelnie oznajmiają, iż jakość- to wypadkowa głównej myśli tego projektu.