Co do potencjału tego modelu- nikogo nie trzeba przekonywać. 110" jednostka napędowa i godny moment obrotowy, w połączeniu z nieprzysadzistą ramą- jest gwarantem ogromnej frajdy z dynamicznej jazdy.
Założeniem było stworzenie zwartego, żwawego motocykla, o krępej budowie, szerokim tylnym kole, wyposażonego tylko w szlachetne, najwyższej klasy komponenty. W myśl za tym, 18", 3częściowe-skręcane felgi nabylismy od niemieckiego Ricks'a, a galanterię silnika jak: filtr powietrza, pokrywę rozrządu, dekiel kapy sprzęgła oraz manetki od- Thunderbike'a. Zmodyfikowany na potrzeby adaptacji 240mm opony wahacz oraz błotniki- zostały wykonane ręcznie w naszej firmie. Dla czystej w odbiorze formy- tylna tarcza hamulcowa została przeniesiona na lewą stronę. Zarówno przednie, jak i tylne zawieszenie- zostało obniżone. Do tego doszła wymina kierownicy- na znacznie bardziej poręczną i tylową. O szlachetny, basowy dźwięk zadbał Big Radius Vance&Hines, a o wykończenie zadbała mała lampa przednia, podklamkowe, LEDowe kierunki z przodu i designerskie 3w1 światła tylne. Całość została okraszona prostym, ale bardzo gustownym malowaniem aerografem- w połyskująco/matowym wykończeniu.