Czy można przekształcić długi, niski i mocno nasiąkniety dragowym rodowodem motocykl- w eleganckiego bobbera?
Coż... Naszym zdaniem zdecydowanie TAK! Breakout to model H-D, który w połączeniu z gustownym smakiem, odpowiednim wyczuciem i konkretną wizją- pozwala niemal na wszystko. Uwielbiamy go za... Jego potencjał!
Zresztą SINNER- jest niczym innym, jak kolejnym dowodem na to- co można...
Długi, wąski zbiornik nadający smukłą linię całemu projektowi, został zwieńczony bardzo stylowym-bobberowym korkiem paliwa. Do tego autorski tylny błotnik, będący jednocześnie podstawa pod wysokiej jakości skórzane siodło- stanowią spójną całość. Jeśli dodamy do tego filigranowy błotnik przedni, sakwę na wahacz i mały piórnik nad przednią lampę- otrzymamy kawał recznie robionego rzemiosła. W takim przypadku wystarczło zaopatrzeć się w gustowne koła typu Fat Spoke, przenieść tarcze hamulcową na lewą stronę, dołożyć konkretny wydech 2w1, dodać oldschoolowe covery EMD oraz nie mniej stylowy filtr powietrza- i mamy niezłego bandytę. Oczywiscie zawsze może być lepiej- dlatego zamontowaliśmy pneumatyczne zawieszenie Legend, minimalistyczny prędkościomierz Motogadget, osprzęt ręczny i nożny Arlen Ness, ręcznie robioną kierownicę, a całość ubraliśmy w LEDowe kierunki.
A! Rzecz jasna- dla utrzymania high-endowego standardu Nine Hills Motorcycles- motocykl został pomalowany aerografem w czarny mat/połysk, przy zastosowaniu postarzonych płatków srebra. Now that's how we do it!